Tuesday 14 November 2017

How To Use Sbicapsec Online Handel


SBI Securities Stock Trading, Demat, Brokerage og Anmeldelser 2017 SBICAP Securities Ltd (SSL) er et 100 datterselskap av SBI Capital Markets Ltd. Tjenester som tilbys av SBICAP inkluderer Institusjon Egenkapital, Retail Equity, Derivater, Broking, Depository Participant Services og E-Broking. De tilbyr også online trading produkt til investorer handelsmenn. Portalen tillater både innbyggere og ikke-hjemmehørende indianere (NRI) å investere i egenkapital, derivater, fond, IPO via online-kanalen. SSLs online trading plattform drives av en robust handelsmotor. SSL er registrert hos Securities Exchange Board of India. SBICAP Securities (SSL) gir aksjehandel med eZ-tradesbi. Dette kobler sammen alle dine tre kontoer, dvs. bankkonto, dematkonto og handelskonto sammen. (3-i-1) handelserfaring (Demat, Savings Online Trading AC) Lav båndbredde mulighet for hvor som helst tilgang Instant Fund og Share overføringsanlegg 24X7 tilgang til back-office Trade In. BSE og NSE SBI Securities Rating (av kundene) Rs 10 per misligholdt instruksjon Nyttige artikler: Den beste 3-i-1-handelskonto i India Stock Market - ICICI Bank, HDFC Bank, SBI, Kotak Securities osv. Vet om Flat Fee Share Brokers i India (Også kjent som budsjettmegler eller rabattmegler) Få detaljer om SBI-verdipapirpriser, SBI-verdipapirmeglingkalkulator, SBI-verdipapirmegling, SBI-verdipapirplaner, SBI-verdipapirmegling, SBI Securities megleringsplaner. SBI verdipapirfond overføring, SBI Securities intraday megling, SBI Verdipapiravgifter, SBI Verdipapiravgift liste, SBI Verdipapirer kalkulator, SBI Securities forhåndsbetalt megling planer, SBI Securities årlige kostnader, SBI Securities avgifter, SBI Securities årlig vedlikeholdsavgift, SBI Securities alternativ megling og SBI Securities trading kostnader. Kontakt SBI Securities Request Tilbakekall SBI Securities Klager mottatt ved BSE NSE: Antall klager mot SBICAP Securities Ltd aksjeforhandler. SBICAP Securities Ltd forbrukerklager gir oppsummering av klage som gikk for å bytte til oppløsning. SBICAP Securities Ltd forbrukerklager Antall aktive kunder som megler eller handelsmedlem har. I henhold til SEBI-retningslinjene rapporterer hver megler de nylig tilførte klientene til utvekslingen, men unike klientkode (ucc) - prosessen. Informasjonen på denne siden er gitt av utvekslingen. Det totale antall klager mottatt mot megleren på den oppgitte utvekslingen. Nyttige lenker om SBI Securities SBICAP Securities Website. sbismart sbicapsec Email. helpdesksbicapsec Telefon. 022-30273300 Tollfritt. 1800-209-9345 (Private Telecom-brukere) 1800-22-3345 (MTNL BSNL Brukere Sammenligning av SBI Securities med populære meglere i India SBICAP Securities Ltd Anmeldelser Legg inn ny meldingskurs SBI Securities Sbi tar ingen chrge nei legg til midler til din dmat-konto. Dette er det største pluspunktet. Bremsekostnadene er svært høye. I intradag .10 paisa margin har jeg tap. Vennligst reduser kostnadene ellers vil jeg lukke kontoen min. MEGET VERDSTE OPPLEVELSE. DE SKAL JEG Å ÅPNE EN REGNSKAP. OPPLEVES, SIKKER FARGE VISER. INGEN BISTAND. IKKE HJELP TIL SALG ELLER KJØP. REFERER ALLE TING TIL WEBBPLATSEN OG PDF-FILER Brokerage - Svært dårlig vedlikeholdsavgift for kontoer - Svært dårlig bruk av websidene - Svært dårlig kundeservice - Veldig dårlig samlet opplevelse - Very PoorHow å få KYC Ferdig i 2017 I følge nylige reguleringsutviklinger, fra 1. januar 2011, er KYC (Know Your Client) obligatorisk for investorer som ønsker å transaksere i Mutual Funds, uansett transaksjonsbeløp. Dette betyr at du w Jeg er ikke i stand til å behandle noen nye MF-kjøp etter 1. januar 2011, med mindre du er MF KYC-kompatibel i henhold til CDSL Ventures Limited (CVL) normer. Så du kan alltid spørre din broker8217s for å få deg skjemaer og sende dem til KYC, men siden det ikke er noen gjensidig avgift, kan de ikke være svært hjelpsomme til tider, så det er bedre at du også vet hvordan du kan få KYC gjort deg selv. Prosessen er veldig enkel. 1. Få skjemaet KYC-søknadsskjemaet er tilgjengelig hos fondets og CAMS-investorens sentre eller ved noen av de utpekte 8216Points of Service8217 (POS) av CDSL Ventures Ltd. eller kan lastes ned fra din megler, Advisor eller AMC. Jeg har lastet opp dem her for å laste ned. (KYC Form Individual KYC Form-Non-Individual). 2. Dokumenter Dokumenter som skal sendes sammen med KYC-søknadsskjemaet er: Nylig passestørrelsesfotografi PAN-kort kopi Adressebevis (Nylig bankoppgave vil fungere, men hvis du har fått kontoutskrift i e-post, må du besøke bankkontoen din til få en original.) Når du har dokumentene ferdige, send inn på CAMS Online-kontoret i byen din. Du finner adressen til CAMS-kontoret din her. Pass på at du bærer originaler sammen med en xeroxkopi av dokumentene, fordi de til tider vil sjekke med originalene. 3. Verifisering Etter å ha bekreftet KYC-søknadsskjemaet og tilhørende dokumenter, vil investorer motta et brev som bekrefter deres KYC-samsvar. De gir deg vanligvis brevet om få timer til maksimalt 24 timer, og det er ingen gebyr for denne bekreftelsen. Du kan bekrefte din KYC-status online her. Dagen du sender inn skjemaet, din status skal behandles, og når den er behandlet, skal statusen din bli verifisert. Faktisk må KYC ikke gjøres på broker8217s slutt, men noen elektroniske systemer godtar ikke ordre hvis de ikke har dataene i sitt eget system, og det er derfor bedre å få det gjort også. Når du har brevet kan du sende den letter8217s kopi til megleren for å oppdatere. For ShareKhan må du Faks verifikasjonsbrevet til 022-24982626 (Detaljer her). Jeg håper dette hjelper medmenneskerne mine. Del tilbakemeldingene dine i kommentarene nedenfor. Oppdatering: Lenker og andre detaljer oppdatert 30. januar 2017. Når jeg sjekker min kyc-status på NSDL KRA, finner jeg følgende informasjon82308230KYC Registrert oppdateringsdato: 05032014 05:58:34 KYC Status: KYC REGISTRERT 8211 Ufullstendig eksisterende OLD KYC-poststatus som av : 09072014 12:32:52 KYC Bemerkning: 8211 Manglende informasjon Identifikasjonsdetaljer: Kjønn Adressedetaljer: Korrespondanse Bostedsadresse Bevis for adresse for bosted Sivilstatus AdressePermanent Adresse sir Vennligst veiled meg, hvordan du løser dette problemet av meg selv uten hjelp fra mellommann Vinay bare gjør KYC-prosessen på nytt og send dokumentene igjen selv ved å besøke CAMS Online-kontoret i byen din. Don8217t stole på andre til å sende inn dine dokumenter. når jeg sjekker min kyc-status på NSDL KRA, finner jeg følgende informasjon82308230KYC Registrert oppdateringsdato: 05032014 05:58:34 KYC Status: KYC REGISTRERT 8211 Ufullstendig eksisterende OLD KYC-poststatus fra: 09072014 12:32:52 KYC Bemerkning: 8211 Manglende informasjon Identifikasjonsdetaljer: Kjønn Adressedetaljer: Korrespondanse Bostedsadresse Bevis på adresse for bosted Sivilstatus AdressePermanent Adresse sir Vennligst veiled meg, hvordan du løser dette problemet uten hjelp av mellommann Vinay gjør KYC-prosessen på nytt og send inn dokumentene en gang igjen selv ved å besøke CAMS Online-kontoret i byen din. Don8217t stole på andre til å sende inn dine dokumenter. Jeg vil lage en KYC. Kan jeg gi leieavtale for adressesikkerhet i stedet for kontoutskrift. fordi jeg er flyttet til et annet sted og i banker er gammel adresse til stede. Du må likevel endre adressen i kontoutskriften, og så gjør det først og deretter søke om KYC. Ja leieavtale bør være akseptabelt som adressesikkerhet i tillegg. hei, moren min kjøpte noen fond i 2009 og på den tiden var det ingen kyc, hun er ikke mer med og imd nominee, vennligst hjelp meg med de juridiske formaliteter for å trekke pengene i tillegg, jeg har mistet resten av hennes investeringspapirer (gjensidig kun midler), hvordan kan jeg få detaljene uten å ha folio eller søknad nr. og vi har også stengt den gamle banken sin. Hvis du har mistet papirene og folio tallene, hvordan du for det første vet om investeringene. Fortsatt tror jeg at du skal besøke hvert fondhus og snakke med dem for ditt scenario, og de kan være i stand til å hjelpe. En ting er sikkert selv om du har lukket en konto, kan penger overføres til disse kontoene, og banken kan også utstede et krav til utkast. Sir, jeg hadde gjort KYC gjennom Geojit for investeringsfond. På CVL-siden ser jeg statusen som avvist 8211 Present i NDML, KYC endret dato. 26. september 2012 16:56:33. Ved kontroll ved NDML vises det som Under Progress-Ufullstendig KYC (ExistingOLD-post), KYC registrert oppdateringsdato: 27082012. 9:34:24 Vennligst gi råd om hva det betyr. Jeg trodde at registrering bare er nødvendig på CVL. Har NDML noen rolle, takk Forkastet betyr at dokumentene dine ikke ble mottatt eller det oppsto noen feil ved innsending av dokumentene. Ring og prøv å forstå hvordan du kan sende inn dokumenter på nytt. Min KYC ble behandlet av Sharekhan, og jeg fikk den endelige KYC gjort akk fra NDML. Men mange AMC don8217t aksepterer KYC fra NDML, som SBI ba meg om å gjøre det igjen, jeg fylte ut skjemaet og sendte alle nødvendige dokumenter, senere sjekket jeg det på CVL-siden, fikk jeg meldingen som 8220REJECTED 8211 PRESENT I NDML8221. Det virker som om organisasjonene CDSL amp NDML først bekrefter oppføringene i hverandres batabase. Min Q: Hvorfor AMC foretrekker KYC fra CSDL ikke fra NDML Jeg er ikke sikker på hvorfor de AMC foretrekker CSDL og ikke NDML, men det som angår meg er Avvist status. Himanshu, ikke sikker på om du allerede har løst problemet ditt, men jeg møtte en lignende situasjon. Jeg sendte min KYC til et fond, som tok dokumentasjonen, og deretter ble KYC avvist med meldingen, 8220Rejected 8211 Present in MDNL8221. Min bankør på Axis Bank (takk gutta) forklarte meg at dette skyldes at jeg sannsynligvis har en aksjemeglerkonto som jeg trodde jeg hadde lukket, men sannsynligvis hadn8217t helt lukket, og dette viste seg å være tilfelle. Så, Himanshu, se gjennom alle dine papirarbeid og se om det er uttalelser fra noen aksjemeglerkonto. Ring dem opp en etter en, og se hvor kontoene dine fortsatt er åpne, og lukk dem deretter, eller få dem til å oppdatere KYC. Håper dette hjelper. For det første avvist 8211 Present med NDML betyr at du har en konto hos en megler som har en NSDL DP. slik at hvorfor når du gjorde din8217s kyc gjennom CVL, blir den avvist Secondarily, i NDML under prosess-ufullstendig kyc betyr at your8217s fulle informasjon om kyc ikke sendes til DP, så fyll ut KYC-skjemaet sammen med dokumentene og send inn hvor du har åpne kontoen Det viser min KYC-status som 8220FRONT OFFICE amp PHYSICAL VERIFICATION DONE8221 i gitt lenke. Betyr det verifisert eller ikke reflektert Takk på forhånd. Etter pensjonering investerte foreldrene mine i ganske få verdipapirfond (det har vært mer enn 5 år). Etter en stund flyttet de permanent fra Rajasthan til Delhi. Vi har fått adressen oppdatert på fond, men KYC er ikke ferdig på noen av dem. Hvordan få KYC gjort på disse. Når markedet er opp, planlegger vi å selge de mututale midlene. Vår agent hjelper oss ikke med det (som han får kvartalsvis utbytte på det og også vi har flyttet fra Rajasthan). Jeg har ikke kunnskap om dette. Vennligst hjelp meg med dette. Bhawana, KYC er nødvendig hvis du vil investere mer og så med mindre du vil investere mer, bør du ikke bekymre deg for KYC. Det er bedre å få det gjort, men det spiller ingen rolle om du har en KYC gjort eller ikke for de gamle midlene, og de ville fungere som normalt. Din agent ville ikke få noe, og så ikke forvente noen hjelp fra ham. For innløsning er alt du trenger å gjøre, å ha en erklæring om midlene og innløsningsskjemaet kan sendes til fondet på din nærmeste plassering, og pengene vil bli kreditert på bankkontoen din. Bajaj Capital aksepterer ikke KYC-skjema uten investeringsapplikasjon. Jeg har lest på Sundrams nettsted at investeringsapplikasjon ikke er nødvendig for de som allerede er KYC verifisert og ønsker å endre adresse etc. Men Bajaj nektet å underholde søknaden Hvorfor skal Bajaj Capital godta KYC-søknad Egentlig et fondhus hvis de aksepterer KYC-søknaden Faktisk sender skjemaet til det nærmeste KYC-kontoret, og det er derfor bedre å gjøre det selv fordi det ville bety at du får bekreftelsen om innsending selv. herre, jeg har ikke panikkkortet hva jeg skal gjøre for å få KYC-dokumentet. Vennligst hjelp

No comments:

Post a Comment